Сторінки

пʼятниця, 12 червня 2015 р.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
- Я навчилася формулювати перед собою навчальні цілі на даний тренінг (Цілі:
- Я хочу розширити вміння працювати з Інтернет - ресурсами, навчитися створювати портфоліо та блог;
- Я хочу удосконалити своє вміння заохочувати учнів до вивчення математики шляхом впровадження проектів, презентацій і т.д.;
- Я хочу сприяти формуванню в учнів вміння оцінювати результати власної праці та результати праці однокласників) .
- Також я навчилася працювати з Е – підручником;  познайомилася з ресурсами, які допоможуть мені підвищити професійний рівень, зокрема навчитися оцінювати учнівські проекти. Крім того, дізналася про сайт www.iteach.com.ua, який допоможе мені в роботі, та соціальні сервіси, завдяки яким я зможу обговорити з іншими учителями та спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу.
Даний модуль особисто для мене був пізнавальним, цікавим та легким у виконанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар